Jeżeli chcesz zarobić 100 tys. USD (0,3 mln zł) musisz się wybrać do Ameryki po czym gdzieś na którymś z wystąpień Baraca Obamy wstać, zrzucić z siebie wszystkie rzeczy po czym przebiec się kawałek nago. Pamiętaj, musisz mieć na klatce piersiowej napisane "Battlecam" oraz również to wykrzykiwać. Wtedy miliarder Alki David wypłaci Ci sowitą nagrodę.
Napisała 26 wyrazowe zdanie w 25 sekund. Podeszła do zadania ''z marszu''.Melissa Thompson, 27-latka z Salford pod Manchesterem pobiła rekord szybkości w smsowaniu. Czeka jeszcze na oficjalne wpisanie swojego wyczynu przez Księgę Rekordów Guinnessa.Thompson wpisanie tego tekstu zajęło zaledwie 25 sekund - poprawiła rekord świata o 9 sekund! Wcześniejsza rekordzista, Amerykanin Franklin Page, na tym samym telefonie taką samą treść wpisał w 34,54 sekundy.
Najliczniejsza rodzina Duggarów. Kolejne 19 dziecko przyszło na świat 10 grudnia przez cesarskie cięcie. Walter Breuning figuruje w księdze rekordów Guinnessa jako najstarszy żyjący mężczyzna świata. Urodził się 21 września ... 1896 roku. Aż 50 lat swojego długiego życia przepracował jako urzędnik kolejowy.
Ten AquaDom został zbudowany w jednym z berlińskich hoteli w 2003r. Jest to największe szklane akwarium na świecie.Mieści w sobie 900,000 litrów wody morskiej , 56 gatunków ryb , których jest około 2,600. Dwóch nurków pracuje na cały etat by czyścic tak olbrzmie 25 metrowe awkarium.
Dotykanie towaru w sklepie lub wyobrażanie sobie, że jesteśmy jego posiadaczami, sprawia, że łatwiej decydujemy się na kupno - ostrzegają naukowcy na łamach pisma "Journal of Consumer Research" - W czterech badaniach odkryłyśmy, że zwykłe dotykanie przedmiotu nasila poczucie własności - piszą autorki badań, Joann Peck z University of Wisconsin-Madison i Suzanne B. Shu z University of California w Los Angeles. Jak dodają, skutek jest taki, że potencjalny nabywca gotów jest więcej zapłacić za przedmiot, który sobie upodobał. Osoby, które nie dotykały wybieranych towarów, były gotowe zapłacić mniej. Zwykle wrażenia z dotykania nabywanych przedmiotów są pozytywne lub neutralne. Wówczas dotyk działa wzmacniająco na decyzję o zakupie. W nielicznych wyjątkach, kiedy dotykanie wiązało się z negatywnymi odczuciami, nabywcy nie deklarowali chęci wyższej zapłaty - precyzują badaczki.