30-letnia Włoszka porzuciła męża i gości weselnych, uciekając po ceremonii ślubnej z przyjacielem młodożeńca, który wiózł ich w Trieście do ślubu - pisze lokalny dziennik "Il Piccolo". Przed ślubem, panna młoda razem z panem młodym, 34-letnim pracownikiem banku, wsiadła do samochodu, którym wiózł ich jego przyjaciel. Po uroczystości pozowała z ledwo co zaślubionym Andreą do pamiątkowych zdjęć. A potem, pod pretekstem zmiany sukni przed weselnym przyjęciem na 30 osób, zostawiła małżonka i gości. Nieobecność Sary przedłużała się na skromnym przyjęciu w restauracji ponad miarę i zniecierpliwieni zaczęli telefonować do niej i kierowcy na komórki. Kiedy po półtorej godzinie Sara odebrała w końcu telefon, wyznała mężowi, że "pomyliła się", że jej "przykro", ale jej "serce należy do innego". Z wybrankiem serca udała się na "miesiąc miodowy" do Grecji.
Izraelski magik, 29-letni Hezi Dean próbuje pobić rekord ustanowiony przez Davida Blaine'a w 2000 roku. Nie będzie łatwo - Amerykanin wytrwał w kostce lodu przez 58 godzin. Dean chce pobić ten rekord o 4 godziny.
Władze chińskiego miasta Guangzhou poleciły pracownikom miejskim wysmarowanie masłem stalowego mostu, który cieszył się ogromnym powodzeniem wśród samobójców. Wszystko po to by powstrzymać falę samobójstw w mieście.
Dotykanie towaru w sklepie lub wyobrażanie sobie, że jesteśmy jego posiadaczami, sprawia, że łatwiej decydujemy się na kupno - ostrzegają naukowcy na łamach pisma "Journal of Consumer Research" - W czterech badaniach odkryłyśmy, że zwykłe dotykanie przedmiotu nasila poczucie własności - piszą autorki badań, Joann Peck z University of Wisconsin-Madison i Suzanne B. Shu z University of California w Los Angeles. Jak dodają, skutek jest taki, że potencjalny nabywca gotów jest więcej zapłacić za przedmiot, który sobie upodobał. Osoby, które nie dotykały wybieranych towarów, były gotowe zapłacić mniej. Zwykle wrażenia z dotykania nabywanych przedmiotów są pozytywne lub neutralne. Wówczas dotyk działa wzmacniająco na decyzję o zakupie. W nielicznych wyjątkach, kiedy dotykanie wiązało się z negatywnymi odczuciami, nabywcy nie deklarowali chęci wyższej zapłaty - precyzują badaczki.
Według brytyjskich psychologów, dobór krawata może zdradzać wiele informacji o osobowości i charakterze mężczyzny. Badacze przeanalizowali "krawatowe" upodobania 2000 mężczyzn i stwierdzili, że kolory i wzory krawatów mają ścisły związek z określonymi typami osobowości. Dla przykładu, fioletowy krawat sygnalizuje arogancję i krzykliwość, więc może zaprzepaścić szanse na otrzymanie pracy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, zaś krawaty zielone sugerują skłonność do chciwości, zazdrości i ryzykanctwa. Wielbiciele krawatów różowych powinni pomyśleć o zmianie wizerunku, ponieważ ich ulubione ozdoby świadczą o silnej potrzebie sympatii i podziwu.