Ciężarówka, która ważyła 57.000 kg, została przeciągnięta na odległość 30,48 m przez Kevina Fasta. Miało to miejsce 12 maja 2007 roku w miasteczku Coburg, w kanadyjskim stanie Ontario.
Ten AquaDom został zbudowany w jednym z berlińskich hoteli w 2003r. Jest to największe szklane akwarium na świecie.Mieści w sobie 900,000 litrów wody morskiej , 56 gatunków ryb , których jest około 2,600. Dwóch nurków pracuje na cały etat by czyścic tak olbrzmie 25 metrowe awkarium.
Nie wytrzymają dłużej - wynika z badań brytyjskich naukowców. O plotki pytano 3 tysiące kobiet w wieku od 18 do 65 lat. Ujawniono, że trzy na dziesięć kobiet czuje silną chęć, żeby przekazać komuś zasłyszaną wiadomość. Wytrzymują przeciętnie 47 godzin i 15 minut. - Teraz to już pewne. Kobiety nie potrafią zachować tajemnicy - stwierdził Michael Cox, dyrektor firmy, która zleciła badania. Dla więcej niż połowy powiernikiem sekretu może być osoba kompletnie niezaangażowana w sprawę. Dwie trzecie respondentek ma przez plotkowanie wyrzuty sumienia. Badania zostały przeprowadzone na potrzeby firmy Wines of Chile. Jej szefowie zainteresowani byli oczywiście kwestią, czy prawdą jest obiegowa opinia, że wino rozwiązuje języki. Okazało się to prawdą. Ponad połowa kobiet przyznała, że zdarzyło im się ujawnić tajemnicę po alkoholu. Kobiety słyszą przeciętnie trzy ciekawe plotki w tygodniu. Jedną z nich przekazują dalej. Komu najczęściej? To zależy od tematu. Może być to mąż lub chłopak, przyjaciółka czy mama.
Golfista w Południowej Kalifornii niechcący wzniecił pożar uderzeniem kija. W gaszeniu uczestniczyło stu pięćdziesięciu strażaków. Fatalna w skutki partia golfa miała miejsce w sobotę na polu golfowym Shady Canyon. Kij golfisty przy uderzeniu zahaczył o kamień, krzesząc iskry, od których w płomieniach stanęło pole golfowe. Ogień przeniósł się na okoliczną roślinność i dwa porośnięte suchymi krzewami pagórki. W sumie pożar strawił roślinność na obszarze pięciu ha.
Według brytyjskich psychologów, dobór krawata może zdradzać wiele informacji o osobowości i charakterze mężczyzny. Badacze przeanalizowali "krawatowe" upodobania 2000 mężczyzn i stwierdzili, że kolory i wzory krawatów mają ścisły związek z określonymi typami osobowości. Dla przykładu, fioletowy krawat sygnalizuje arogancję i krzykliwość, więc może zaprzepaścić szanse na otrzymanie pracy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, zaś krawaty zielone sugerują skłonność do chciwości, zazdrości i ryzykanctwa. Wielbiciele krawatów różowych powinni pomyśleć o zmianie wizerunku, ponieważ ich ulubione ozdoby świadczą o silnej potrzebie sympatii i podziwu.